home
  1. Getparts
  2. Układ zasilania paliwem
  3. Filtr paliwa / obudowa filtra
  4. Filtr paliwa BOSCH
Wybierz samochód
Wczytywanie ...
Nic nie znaleziono.
Wczytywanie ...
  • Rok produkcji: od - do
Nic nie znaleziono .
Wczytywanie ...
  • od - do
    cm3 km kW Kod silnika:
Nic nie znaleziono.

Filtr paliwa BOSCH

Kod towaru:

BOS 1457070013

średnica [mm] : 83,5 Wysokość [mm] : 114,8 średnica 1 [mm] : 18,6 Rodzaj filtra : Wkład filtra
73,27 zł 73,27 51,99 brutto / SZT.
Produkt: done Dostępny
>5
24h
Wysyłka local_shipping
od 11,00 zł (Koszty wysyłki)
Szczegóły

Wkład filtra paliwa marki Bosch zbudowany jest z wysokiej jakości tworzyw sztucznych odpornych na działanie paliwa. Zastosowany wielowarstwowy materiał filtrujący zapewnia skuteczne filtrowanie oleju napędowego i ochronę silnika. W zestawie dołączony jest oring uszczelniający pokrywę filtra. Należy go wymienić wraz z nowym filtrem.

Filtr paliwa firmy Bosch o indeksie 1 457 070 013 jest stosowany między innymi w takich modelach jak:

Filtry paliwa firmy Bosch to gwarancja najwyższej jakości.


Funkcja, jaką pełni filtr paliwowy w Twoim samochodzie jest kluczowa. Chroni układ wtryskowy silnika przed wszelkiego rodzaju zanieczyszczeniami znajdującymi się w paliwie, również wodą oraz innymi cząstkami. Skuteczne odfiltrowanie tych zanieczyszczeń zabezpiecza najważniejsze elementy układu wtryskowego (pompę wysokiego ciśnienia, czyli wtryskową i wtryskiwacze). Nowoczesne silniki wysokoprężne (diesel) są bardziej narażone na uszkodzenia i wymagają wysokiej klasy filtrów paliwa. Produkty firmy Bosch gwarantują bardzo wysoką jakość i zwiększają kulturę pracy Jednostki napędowej.


Czy i jak często należy wymieniać filtr paliwa Bosch ?


Filtr paliwa należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. Regularnie serwisowany układ paliwowy wydłuża bezawaryjną pracę silnika i zwiększa jego trwałość. Brak regularnej wymiany filtra może wiązać się z przykrymi następstwami i dużymi kosztami.

5 awarii spowodowanych brakiem wymiany filtra paliwa.

  • uszkodzenie pompy paliwa poprzez zatarcie
  • uszkodzenie wtryskiwaczy
  • wewnętrzna korozja podzespołów jednostki napędowej
  • nasilające się przerwy w dopływie paliwa aż do całkowitego zatrzymania
  • zmniejszenie mocy silnika

Koszt naprawy pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy potrafi kilkudziesięciokrotnie przewyższać koszt filtra paliwa.

Marka
Model i typ
Kod silnika
Moc
Poj.
Rok

Brak pojazdów

Marka:
Model i typ:
Kod silnika:
Moc:
Pojemność: cm3
Lata produkcji: od - do
Kod
Nazwa
Ilość

Brak części w zestawie

Zamienniki
Kod
Nazwa
Producent
Cena
Dostepność