Realizacja zamówień - Sklep Motoryzacyjny GetParts.pl
Jak realizujemy zamówienia ?
Każde zamówienie realizujmy z najwyższą starannością. Zamówiony towar przed wysyłką jest weryfikowany pod względem kompletności oraz sprawdzane są plomby zabezpieczające jak i stan opakowań. Jakiekolwiek zgłaszane wątpliwości co do stanu wysyłanych części w trakcie pakowania powodują wymianę towaru na taki o stanie niebudzącym wątpliwości. Sytuacje te występują niezmiernie rzadko, gdyż w GetParts.pl mamy bardzo rygorystyczny proces przyjęcia towarów dostarczanych przez producentów. Wszelkie nieprawidłowości w dostawach są na tym etapie wychwytywane, a produkty odsyłane do producentów i wymieniane na nowe i pełnowartościowe. Zespół osób odpowiedzialnych za przygotowanie paczek został przeszkolony i wie jak pakować towar aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w transporcie. Produkty kruche i narażona na uszkodzenia są dodatkowo zabezpieczane.
Złożyłem/am zamówienie i co dalej ?
W momencie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłany e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia.
W dniu odbioru towaru przez kuriera lub nadaniu w paczkomacie zostanie wysłany kolejny e-mail z informacją o wysyłce i szczegółach zamówienia. W załączniku zostanie dołączony dokument potwierdzający zakup.
W przypadku wyboru opcji odbiór osobisty zostanie wysłana informacja drogą mailową o zrealizowaniu zamówienia i odbiorze w naszym sklepie motoryzacyjnym w Olsztynie przy ulicy Wilczyńskiego 6c/28 (Jaroty)
W przypadku gdyby wystąpiły jakieś trudności z doborem części lub stwierdzeniem niepoprawnego ich doboru na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia VIN skontaktujemy się również mailowo.
O inny problemach związanych z realizacją zamówienia Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową.
Kiedy realizujemy zamówienia ?
Mnogość zamówień naszych Klientów była przyczynkiem do stworzenia harmonogramu realizacji zamówień w GetParts.pl.
- Zamówienie złożone w dzień roboczy do godziny 16.30 realizowane jest w pierwszy dzień roboczy po dniu, w którym złożono zamówienie.
- Zamówienie złożone w dzień roboczy po godzinie 16.30 realizowane jest w drugi dzień roboczy po dniu, w którym złożono zamówienie.
- Zamówienie złożone w dzień wolny od pracy lub święto realizowane jest w drugi dzień roboczy po dniu, w którym złożenio zamówienie
- Złożone zamówienie to takie, którego płatność została potwierdzona na naszym koncie bankowym lub została wybrana forma płatności „przy odbiorze” lub „pobranie”.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego doboru części przez Kupującego na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia tzw. VIN, podstawą ustalenia terminu złożenia zamówienia jest dzień i godzina, w którym Kupujący potwierdzi mailowo wspólne ustalenia dotyczące zmian w zamówieniu oraz zostanie spełniony warunek z punktu 4.
- W przypadku braku możliwości zweryfikowania poprawności doboru części przez Kupującego na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia tzw. VIN, podstawą ustalenia terminu złożenia zamówienia jest dzień i godzina, w którym Kupujący potwierdzi swój wybór lub wspólne ustalenia dotyczące zmian w zamówieniu oraz zostanie spełniony warunek z punktu 4.
- Podane terminy realizacji zamówień nie są terminami gwarantowanymi, jednakże zostały one wprowadzone w GetParts.pl aby podnieść jakość i terminowość obsługi złożonych zamówień. W 98% złożonych zamówień terminowość jest realizowana zgodnie z harmonogramem. O kolejności realizacji zamówień decyduje termin złożenia zamówienia.