home
  1. Realizacja zamówień - Sklep Motoryzacyjny GetParts.pl

Realizacja zamówień - Sklep Motoryzacyjny GetParts.pl

 

Jak realizujemy zamówienia ?

Każde zamówienie realizujmy z najwyższą starannością. Zamówiony towar przed wysyłką jest weryfikowany pod względem kompletności oraz sprawdzane są plomby zabezpieczające jak i stan opakowań. Jakiekolwiek zgłaszane wątpliwości co do stanu wysyłanych części w trakcie pakowania powodują wymianę towaru na taki o stanie niebudzącym wątpliwości. Sytuacje te występują niezmiernie rzadko, gdyż w GetParts.pl mamy bardzo rygorystyczny proces przyjęcia towarów dostarczanych przez producentów. Wszelkie nieprawidłowości w dostawach są na tym etapie wychwytywane, a produkty odsyłane do producentów i wymieniane na nowe i pełnowartościowe. Zespół osób odpowiedzialnych za przygotowanie paczek został przeszkolony i wie jak pakować towar aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia w transporcie. Produkty kruche i narażona na uszkodzenia są dodatkowo zabezpieczane.

 

Złożyłem/am zamówienie i co dalej ?

W momencie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłany e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia.

W dniu odbioru towaru przez kuriera lub nadaniu w paczkomacie zostanie wysłany kolejny e-mail z informacją o wysyłce i szczegółach zamówienia. W załączniku zostanie dołączony dokument potwierdzający zakup.

W przypadku wyboru opcji odbiór osobisty zostanie wysłana informacja drogą mailową o zrealizowaniu zamówienia i odbiorze w naszym sklepie motoryzacyjnym w Olsztynie przy ulicy Wilczyńskiego 6c/31 (Jaroty) 

W przypadku gdyby wystąpiły jakieś trudności z doborem części lub stwierdzeniem niepoprawnego ich doboru na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia VIN skontaktujemy się również mailowo.

O inny problemach związanych z realizacją zamówienia Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową.

 

Kiedy realizujemy zamówienia ?

Mnogość zamówień naszych Klientów była przyczynkiem do stworzenia harmonogramu realizacji zamówień w GetParts.pl.

  1. Zamówienie złożone w dzień roboczy do godziny 16.30 realizowane jest w pierwszy dzień roboczy po dniu, w którym złożono zamówienie.
  2. Zamówienie złożone w dzień roboczy po godzinie 16.30 realizowane jest w drugi dzień roboczy po dniu, w którym złożono zamówienie.
  3. Zamówienie złożone w dzień wolny od pracy lub święto realizowane jest w drugi dzień roboczy po dniu, w którym złożenio zamówienie
  4. Złożone zamówienie to takie, którego płatność została potwierdzona na naszym koncie bankowym lub została wybrana forma płatności „przy odbiorze” lub „pobranie”.
  5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego doboru części przez Kupującego na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia tzw. VIN, podstawą ustalenia terminu złożenia zamówienia jest dzień i godzina, w którym Kupujący potwierdzi mailowo wspólne ustalenia dotyczące zmian w zamówieniu oraz zostanie spełniony warunek z punktu 4.
  6. W przypadku braku możliwości zweryfikowania poprawności doboru części przez Kupującego na podstawie podanego w formularzu zamówienia numeru nadwozia tzw. VIN, podstawą ustalenia terminu złożenia zamówienia jest dzień i godzina, w którym Kupujący potwierdzi swój wybór lub wspólne ustalenia dotyczące zmian w zamówieniu oraz zostanie spełniony warunek z punktu 4.
  7. Podane terminy realizacji zamówień nie są terminami gwarantowanymi, jednakże zostały one wprowadzone w GetParts.pl aby podnieść jakość i terminowość obsługi złożonych zamówień. W 98% złożonych zamówień terminowość jest realizowana zgodnie z harmonogramem. O kolejności realizacji zamówień decyduje termin złożenia zamówienia.