home
  1. Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dniu od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn.

Jak przebiega procedura zwrotu towaru ?

Aby zwrócić towar należy:

  • wypełnić protokół zwrotu towaru

  • wysłać protokół w formie pisenej lub elektronicznej na mail kontakt@getparts.pl

  • zwracany towar zabezpieczyć przed uszkodzeniem w czasie przesyłki

  • wysłać towar na adres: 
    GETPARTS.PL s.c. 
    Ul. Biskupa Tomasz Wilczyńskiego 6c/31 
    10-686 Olsztyn

  • oczekiwać na zwrot środków

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną na adres kontakt@getparts.pl. Jego otrzymanie zostanie bezzwłocznie potwierdzone poprzez wysłanie e-maila na adres, z którego Oświadczenie zostały wysłane.



Ważne informacje.

Korzystając z możliwości wymiany lub zwrotu od umowy należy pamiętać o tym, że:

  • towar należy zwrócić wraz z informacją pozwalającą na identyfikację zwrotu, może to być numer paragonu lub faktury

  • towar musi być w stanie idealnym – nie używany, bez śladów montażu

  • zwracany towar musi być w niezniszczonym opakowaniu oryginalnym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów, naklejek i taśm nie będącymi elementami oryginalnego opakowania

  • wysyłane produkty muszą znajdować się w dodatkowy opakowaniu (kartonie, pudełku)

  • wysyłany towar musi być należycie zabezpieczony, elementy ciężkie nie mogą leżeć na lekkich elementach, przesyłkę należy tak zapakować aby nie było możliwości przesuwania się towaru wewnątrz opakowania w trakcie transportu



Pliki do pobrania

 zwrot towaru.pdf

 zwrot towaru.docx

 


 

ZWROT KAUCJI ZA TOWARY KAUCJONOWANE.

Aby otrzymać zwrot kaucji za wybrane towary podlegające programowi regeneracji należy odesłać wymontowaną część (tzw. rdzeń). Odsyłany rdzeń musi spełniać wymogi techniczne producenta aby kwalifikować się do regeneracji. Tylko za zakwalifikowane rdzenie będzie zwraca kaucja.

Jak przebiega procedura zwrotu kaucji ?

Aby otrzymać zwrot kaucji należy:

  • wypełnić formularz Zwrot rdzenia towaru kaucjonowanego

  • wydrukować formularz Zwrot rdzenia towaru kaucjonowanego

  • zwracany rdzeń zabezpieczyć przed uszkodzeniem w czasie przesyłki

  • wysłać rdzeń i formularz na adres: 
    GETPARTS.PL s.c 
    Ul. Biskupa Tomasz Wilczyńskiego 6c/31
    10-686 Olsztyn ZWROT KAUCJI”

  • oczekiwać na weryfikację odesłanego rdzenia i zwrot kaucji

 

Podstawowe wymogi techniczne zwracanego rdzenia.

  • Zwrotowi polega jedynie towar będący odpowiednikiem zakupionej części

  • Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty oryginalne lub tego producenta, który produkował część na pierwszy montaż (musi posiadać oznakowanie producenta)

  • Rdzeń należy odesłać w oryginalnym opakowaniu po zakupionym towarze

  • Zgodnie z przepisami o ochronie środowiska rdzenie należy zabezpieczyć i  zapakować tak, aby nie zanieczyszczały środowiska. Z wymontowanych części (np. przekładnie kierownicze ze wspomaganiem, pompy, kompresory klimatyzacji) należy usunąć pozostały w nich czynnik roboczy oraz zaślepić gniazda korkami wyjętymi np. z zakupionego towaru.

  • Rdzeń nie może być w żaden sposób zdekompletowany ani rozłożony na części

  • Rdzeń musi posiadać oryginalną etykietę/tabliczkę znamionową producenta umieszczoną na korpusie rdzenia (jeżeli została umieszczona przez producenta). Numery na etykiecie/tabliczce muszą być czytelne.

  • Zwracany rdzeń nie może być piaskowany, szlifowany, szczotkowany, nawiercany lub nacinany.

  • Rdzeń nie może być pęknięty, uszkodzony ani modyfikowany mechanicznie.

 

Odesłany rdzeń zostanie przesłany do Producenta w celu weryfikacji.

Nasza firma nie ma wpływu na czas rozpatrzenia zwróconego rdzenia. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań aby ten czas był jak najkrótszy i nie przekroczył 30 dni. W przypadku gdy odesłanie rdzenia do Producenta wiąże się z wysyłką poza granice Polski czas rozpatrzenia może ulec wydłużeni nawet do 90 dni.

Koszt przesyłki do naszej siedziby zwracanego rdzenia jaki i koszt odesłania niezakwalifikowanego rdzenia do Kupującego ponosi Kupujący.

 

Pliki do pobrania

 zwrot rdzenia towaru kaucjonowanego.pdf

  zwrot rdzenia towaru kaucjonowanego.doc